Zestawy napędowe do rowerów

Jesteśmy jedynym sklepem rowerowym w Polsce, który oferuje montaż kompletnego zestawu z napędem spalinowym według własnego projektu. Składa się on z dostępnego na rynku, niezawodnego silnika czterosuwowego Honda, innowacyjnego mechanizmu korbowego z reduktorem biegów według autorskiego projektu oraz fabrycznych dodatków, takich jak łańcuch do silnika, mocowanie, itp. Nasze zestawy napędowe do rowerów montujemy od kilkunastu lat. Liczni Klienci potwierdzają, że pojazdy wspierane silnikami znakomicie sprawdzają się na trasie, zarówno pod względem funkcjonowania, jak i żywotności podzespołów.

Mechanizm napędzany silnikiem zupełnie zmienia przebieg jazdy na dwóch kółkach. Nie wszystkie rozwiązania spalinowe do roweru przyniosą identyczne efekty – ważne, by synchronizacja jednego i drugiego typu przebiegała bez zbędnych zakłóceń. Prosty mechanizm zintegrowany z pracą silnika gwarantuje bezproblemową obsługę przerzutek, dzięki czemu nawet gwałtowna zmiana profilu trasy nie spowoduje zaskakujących problemów w prowadzeniu jednośladu. Niezawodna jednostka napędowa Honda GX-25 z osprzętem i zbiornikiem paliwa mieści się pod tylnym siodełkiem, nie zmieniając obrysu roweru. Montaż zintegrowanego układu w żaden sposób nie zmienia konstrukcji i nie wymaga wzmocnienia lub zmiany kształtu ram. Twój pojazd po liftingu w naszym warsztacie się nie zmieni. Zyska za to dużo więcej możliwości dzięki mocy niedużego silnika wpasowanego w jego sylwetkę.

Drogie silniki spalinowe do roweru

Choć na rynku dostępne są oferty wielu producentów części motoryzacyjnych, nasze zestawy napędowe do rowerów opieramy o tę samą jednostkę – Honda GX-25. Ten czterosuwowy, górnozaworowy, posiadający odśrodkowe sprzęgło, chłodzony powietrzem, silnik jako jeden z nielicznych spełnia wszystkie parametry, które założyliśmy przed rozpoczęciem prac konstrukcyjnych nad naszym patentem. Choć sercem projektu jest mechanizm przekładni, nie udałoby się osiągnąć zadowalających efektów jazdy bez niezawodnego, charakteryzującego się ponadstandardową płynnością pracy, motoru. Ta miniaturowa, ważąca jedynie nieco ponad 2,5 kg jednostka, znana z użycia do konstrukcji m.in. sprzętu ogrodniczego, w zupełności wystarczy do wspomożenia wysiłku rowerzysty.

Tylko taki sprzęt – niezawodny, z łagodnym biegiem nawet przy niskich wartościach, którego gaźnik nie odmówi współpracy podczas częstej zmiany obrotów – może sprostać wymogom hybrydowej jazdy. Cena silnika nierzadko przekracza wartość pojazdu, aczkolwiek osoby zainteresowane wzbogacaniem rowerów o nowe funkcje doskonale rozumieją, że lepsze rozwiązania powinny więcej kosztować. Drogie silniki spalinowe do roweru to warunek konieczny powodzenia tuningu. W przeciwnym razie montowanie zestawu pod siodełkiem minie się z celem, gdy zamiast ułatwień w napędzaniu dwóch kółek otrzymasz stale gasnący silnik, który zawiedzie Cię właśnie wtedy, gdy będziesz go najbardziej potrzebować.